piątek, 18 sierpnia 2017

2# Mini mini Haul by Nataliette

Krótko i na luzie. :D Małe zakupy z ukochanego sinsaya i coś co kupiłam dla Boryska na imieniny, które świętowaliśmy w czerwcu. :) Następny Haul to już ten 3 - najbardziej słodki i pełny jednorożców. :) W miedzy czasie będę prezentować boxy i masę cudowności z paczek od moich kochanych Aniołków z DC<3. :) 
Będzie także stylizacja. Byle tylko sił mi wystarczyło wstawiać. :) 
Nie przedłużam  - miłego, aczkolwiek krótkie oglądania. :) 
Prezent imieninowy dla Boryska. :) Słodka piżamka w odcieniach szarości i spodniami w kartkę. :) Jest prześliczna! :) Jak ją zobaczyłam to wiedziałam, że muszę mu ją kupić. :)

Buty z motywem kwiatów  :) - 69,90pln
Są prześliczne! :) 

Piaskowe sandałki - 199pln
Apaszka z Sinsay - 19,90 pln
Idealnie pasuje do tej torebki <3
Szal z h&m - 39,90pln 
Duży i cieplutki, <3
Szal z Sinsay
19,90 pln
 :)


Piękne szale w mopsy. Dwa kupiłam na prezent, jeden już trafił do właścicielki, drugi jeszcze czeka. :) 
19,90 pln za sztukę - Sinsay:)
Przepiękny szal z Pompom. :) Kolory są niezwykle żywe, jest taki miły w dotyku, po prostu perełka. :)
19,90 pln - Sinsay


Koszulka top z Sinsay. :)
Kosztowała 9,90pln
Szal w serduszka. :) Kupiłam go dla mamy.
19,90 pln - Sinsay: )
Słodki szal w banany, kupiłam go na prezent. :) 
Także kosztował 19,90pln 
Sinsay 
I ostatni :) Także na prezent za 19,90 pln z Sinsay.: )

Nowości z Happy Socks. :) Jest to marka, która sprzedaje skarpetki w bardzo niecodzienne wzory. :) 
Wykonane są z najwyżej jakości materiałów. :) Każdy ich wzór jest niepowtarzalny.: ) 
Cena za komplet zaczyna się od 9 euro czyli 39,90 pln za parę. :) 
Bardzo często są promocje gdzie para kosztuję ok. 25 pln. :)
Wybrałam dla Mamy paski. :)
Happy Socks - 39,90pln
Dla Borysa - fajerwerki 
Happy Socks - 39,90pln
Strzałeczki. :D 
Happy Socks - 39,90pln


:) Dobrej nocy! :)
Buziaki! 



  KLIK
 Jest NAS tam już 112 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie
KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :) 
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
 KLIK
Codziennie chmurkuje :) 


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!