sobota, 5 sierpnia 2017

Sephora i Rossmann i takie tam by Nataliette


Skarby z Rossmann i Sephora. :) Rzeczy z Sephora kupiłam na prezent dla moich dwóch Bożenek :D Obie już  dostały swoje podarki i są bardzo zadowolone. :) Kupiłam pandę pod oczka i spray do włosów. :) Pandę sama używam i jestem z niej bardzo zadowolona. Spray był dla mnie nowością, ale moja Mama jest nim oczarowana. :) 
Skusiłam się na produkty Isana marki Rossmann, nigdy nie miałam okazji testować ich żeli i innych cudów,  byłam tylko raz w drogerii z  10 lat temu. :D Produkty kupiłam na ich stronce. :) Za wszystko zapłaciłam ok. 100 pln, a wyszło tego naprawdę wiele, kupiłam wszystkie rodzaje żeli i mydełek jakie były. :) Teraz marze o tym by się tam wybrać stacjonarnie. :D Są w moim mieście aż 3 punkty. ;] Przy następnym wyjściu z domku mam nadzieje, to nadrobić, póki, co nie wiem kiedy to będzie. 
A teraz nie zanudzając zapraszam do oglądania zdjęć. ;D 

Kultowa panda Tony moly: )  kupiona w prezencie dla Bożenki, wybrałam dla niej także 3 próbki. :)
Panda - Tony moly - 49 pln
Jak moja jedna Bożenka dostała prezencik z Sephora to i moja Mama Bożenka też musiała dostać. :D Dokładnie na następny dzień zamówiłam dla niej spray do włosów falowanych. ;) 
BUMBLE AND BUMBLE 
Surf Spray Mgiełka stylizująca  - 65 pln
"Uwielbiasz wygląd Twoich włosów po wyjściu z morza? Dla Ciebie zamknęliśmy tę recepturę w butelce.

Surf Spray to stylizująca mgiełka do włosów zawierająca sól morską. Lekko usztywnia włosy, nadając im fantazyjny, seksowny kształt i efekt rozwichrzenia i wyschnięcia na słońcu. Jest idealna do włosów falowanych, a także dla spragnionych sezonu surferów i na zimowe smutki. Unosi u nasady, a cienkim włosom dodaje objętości.

Dodane wyciągi z glonu norweskiego i wodorostów nawilżają włosy i ułatwiają ich ujarzmienie."

Dla mamy także wybrałam 3 próbki. :)


Czapeczka miętowa - 25 pln :)
<3 : ) Kupiona dla Mamy :)
Balsam do ust Sephora - 25 pln 
Kupiony na prezent dla Bożenki <3 :)
A tutaj coś dla mnie :) 
Maska na nosek  Sephora - 9 pln
Tusz do rzęs  Cinescope Sephora - 59 pln
SEPHORA Beauty Amplifier -59pln
Kupiona dla mojej Kochanej Agnieszki <3 :) Mam nadzieje, że będzie zadowolona. :) Ta baza podkreśli jej naturalne piękno. :) 

Zapas chusteczek które uwielbiam :) Cena ok. 6,34pln za opakowanie. :) Wybrałam z alosem, miodem, jagodami,  po prostu wszystkie jakie były. :) Skusiłam się także na plasterki z kotem, były na promocji za ok. 4 pln. :D :)
Chusteczki Happy - 6,34 pln za op. :)
Plasterki z Garfildem - ok. 4 pln
Chusteczki jagodowe  - 4,74 pln za op
Zakupy Z Rossmann. ;D Skusiłam się na wszystkie wersje mydełek i żeli. :)
 Isana, kremowe mydło w płynie, 3,99 pln
 Mango i Pomarańcza, 500 ml
Isana, kremowe mydło w płynie - 3,99pln
mleko i miód,
Isana, żel pod prysznic - 3, 99 pln
 Mleko i miód, 300 ml,

Isana, żel pod prysznic - 3,99pln
, Marakuja i Kokos, 300 ml

 Isana, dezodorant w sprayu - 4,99 pln
Aloe Vera, 150 ml,
Niezwykle przyjemny, świeży zapach. :)

 Isana, żel pod prysznic, - 3,99 pln 
Aloes z Jogurtem, 300 ml

Isana, żel pod prysznic - 3,99pln
limonka i bazylia, 300 ml
 Isana, delikatne mydło w płynie - 3,99pln
limonka, 500 ml
Isana, kremowe mydło w płynie - 3,99 pln
, oliwkowe, 500 ml
 Isana, Tahiti, mydło w płynie - 3,99 pln za opakowanie
o zapachu kokosa i egzotycznym zapachu liczi, 500 ml

Isana, Tahiti, - 3,99 pln
żel pod prysznic o zapachu kokosa i egzotycznej liczi, 300 ml,

 Isana, żel pod prysznic - 3,99pln
 plumeria, do skóry suchej, 300 ml
Isana, delikatne mydło w płynie - 3,99 pln
, święto kwiatów, z ekstraktem z Ylang-Ylang, 500 ml
 Isana, delikatne mydło w płynie - 3,99pln
z ekstraktem z grejpfruta oraz mięty, 500 ml
 Isana, - 3,99 pln
Perełki Olejku, pielęgnujący żel pod prysznic o zapachu magnolii do skóry suchej
Isana, Hello Spring, - 3,99pln
żel pod prysznic z sokiem z brzoskwini
Isana, żel po prysznic, 3,99pln
Witaminy i Jogurt, 300 ml
Isana, dezodorant w sprayu - 4,99pln
 Secret Rose, 150 ml
 Isana, dezodorant w sprayu -  4,99pln
 Clear & Fresh,
 Isana young, Flamingo Star - 5,99 pln
dezodorant w sprayu dla kobiet, owocowa świeżość


Mam nadzieje, że podobały się Wam zdjęcia. :)
Dobrej nocy ! :)
Buziaki! :)
 Z miłością
Nataliette 

  KLIK
 Jest NAS tam już 111 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie

 KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :) 
   KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
 KLIK
Codziennie chmurkuje :) 

2 komentarze:

  1. Zdjecia jak zawsze cudowne <3 te zele isany to troche przypominaja te z balea :P cudownie czytalo sie post do sniadanka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh Kochana moja jak miło, że przeglądasz bloga <3 <3 :) Żele są naprawdę fajne. <3 :) Dorzuciłam Ci do paczuszki jeden i mydełko to przetestujesz <3. <3 :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!