sobota, 16 września 2017

Stylizacja Mała bohaterka Little hero Girl by Nataliette



Wypoczęta i gotowa tworzyć nowe posty wracam z stylizacja, którą pokochałam. :) Jest niezwykle prosta i bardzo wygodna. :) 
Uwielbiam połączenie tych kolorów. :) Bardzo często ubieram pastelowy róż i takich bluz mam najwięcej. :) Tym razem wybrałam motyw z serduszkami. :) Ta cieplutka bluza umila mi jesienną pogodę. :)
Do niej dobrałam niezwykle wygodne legginsy z Bonprix. :) Kupiłam kiedyś w zestawie 2 pary za 39 pln. :) 
Do tego creepersy, koniecznie pudrowe. :D
Do wyboru plecak lub torebka. :)
Sklepy dodam poniżej. :) 
Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu. :)

Z miłością
Nataliette


 Legginsy Bonprix- 39pln
Bluza Gym Hero - 169pln

 Torebka Samatha Vegas Josiny - 500 pln
Króliczek  - ebay 100$ ` ok.400pln z wysylką

  Torebka Samatha Vegas Josiny - 500 pln
Króliczek  - ebay 100$ ` ok.400pln z wysylką
 Legginsy Bonprix- 39pln
Bluza Gym Hero - 169pln
Kubek Magia zakupów - 59 pln
Kapcie - Primark
Maskotka - 19,90pln




 KLIK
 Jest NAS tam już 112 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie

  KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :) 
  KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
   KLIK
Codziennie chmurkuje :)

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!